مرکز آموزش علمی کاربردی دزفول یک - گزارش درس کاربینی در نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91

۰۴ تیر ۱۳۹۲ | ۱۴:۳۰ کد : ۹۹۸۲ اخبار شیرپوینت
تعداد بازدید:۳۱۲
به استناد آیین­نامه نظام آموزش مهارت و فناوری، آموزش مهارت محور متناسب با نیازهای شغلی و مبتنی بر دانش، ارتقای شغلی و حرفه ای مطابق با فناوری روز، افزایش بهره­وری نیروی کار با تاکید آموزش در محیط کار، ویژگی اصلی این نظام آموزشی و مهم­ترین وجه تمایز آن از سایر نظام های آموزشی است.
مرکز آموزش علمی کاربردی دزفول یک - گزارش درس  کاربینی در نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91
 به استناد آیین­نامه نظام آموزش مهارت و فناوری، آموزش مهارت محور متناسب با نیازهای شغلی و مبتنی بر دانش، ارتقای شغلی و حرفه ای مطابق با فناوری روز، افزایش بهره­وری نیروی کار با تاکید آموزش در محیط کار، ویژگی اصلی این نظام آموزشی و مهم­ترین وجه تمایز آن از سایر نظام های آموزشی است. در این راستا، دانشجویان پودمان اول با اطلاع رسانی قبلی در جلسه توجیهی کاربینی شرکت نموده و فرم های مربوطه را تهیه و فرم تعهد کاربین را به دفتر ارتباط با جامعه و کاربینی تحویل می­دهند سپس دانشجویان به صورت گروهی و به همراه استاد کاربینی از مکان های کاربینی تعیین شده بازدید بعمل آورده و در جلسه پایانی گزارشی در قالب فرم گزارش کاربینی  ارائه می­دهند.


( ۱ )